Gwarancja satysfakcji Luxwhite albo zwrot pieniędzy

Z produktami wybielającymi zęby marki LuxWhite niczym nie ryzykujesz! Dzięki bezpiecznej, innowacyjnej formule PaP, produkty są bezpieczne dla Twoich zębów. Z kolei dzięki gwarancji satysfakcji chronisz też swój portfel!

Nasza gwarancja

Kup dowolny produkt z linii LuxWhite a jeśli nie zauważysz żadnej różnicy w barwie swoich zębów - oddamy Tobie pieniądze!

Jesteśmy pewni niezawodności naszych produktów do wybielania zębów LuxWhite. Tworząc je razem ze szwedzkim producentem mieliśmy na względzie zarówno bezpieczeństwo, jak i skuteczność ich działania. Właśnie dlatego oddajemy w ręce klientów program Gwarancji Satysfakcji, by im również dodać tej pewności.

Masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości? Zadzwoń lub napisz, nasi specjaliści pomogą Tobie wyjaśnić wszystkie kwestie przed zakupem.

Jakie produkty biorą udział w Gwarancji satysfakcji LuxWhite?

Warunki Gwarancji Satysfakcji LuxWhite:

  1. Dokonaj zakupu wyżej wymienionych produktów do wybielania zębów LuxWhite i wypróbuj je.
  2. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełnią Twoich oczekiwań zwrócimy pieniądze.
  3. Warunki zwrotu pieniędzy:
    • sfotografuj lub nagraj swoje zęby przed użyciem produktu po raz pierwszy, tak by było dobrze widać barwę zębów i zachowaj tę fotografię/nagranie do czasu zakończenia kuracji,
    • dokończ całą kurację wybranym produktem (o ile nie masz przeciwwskazań zdrowotnych),
    • zrób zdjęcie/nagraj wideo swoich zębów po zakończonej kuracji produktem LuxWhite,
    • warunkiem jest pierwszy zakup produktu LuxWhite,
    • nie możesz mieć licówek, protez, wybieleniu nie poddane zostaną też implanty zębów
  4. Miej na uwadze, że każdy ma unikatową barwę zębów i ich podatność na ewentualne składniki rozjaśniające szkliwo. Z tego powodu u jednej osoby zęby będą wybielone nawet o 8 tonów a u kogoś innego 7, 6 lub tylko jeden.
  5. W przypadku uznania gwarancji satysfakcji, nie ma potrzeby odsyłania do nas produktu po użyciu.
  6. Zwrot pieniędzy nastąpi tym samym sposobem, którym zostało one pierwotnie opłacone lub na konto bankowe wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych od uznania gwarancji satysfakcji
  7. Klient, który już raz zgłosił się do gwarancji satysfakcji, nie może zrobić tego ponownie.
  8. Gwarancja Satysfakcji może być przyjęta jeżeli otrzymamy informację o niezadowoleniu z produktu nie później niż 14 dni od zakończenia kuracji produktem.
  9. Promocja Gwarancja Satysfakcji LuxWhite trwa do odwołania.